English

Elektrėnų savivaldybės administracija. Biudžetinė įstaiga, Rungos g. 5, LT-26110 Elektrėnai. Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre. Kodas 188756190. Tel. (8 528) 58 000, El. p. administracija@elektrenai.lt          

Skelbimai
Archyvas
Vyriausiasis specialistas Algirdas Jašauskas
Valstybės tarnautojo funkcijos
 
   Siekdamas, kad būtų užtikrintas savivaldybės strateginių tikslų įgyvendinimas, laiku ir efektyviai vykdomos pareigybės aprašyme numatytos funkcijos, šias pareigas einantis valstybės tarnautojas:
  1. koordinuoja seniūnų darbą, susijusį su vietinių kelių ir gatvių priežiūra bei remontu;
  2. kai gaunamos Kelių priežiūros ir plėtros finansavimo programos lėšos, rengia objektų sąrašus;
  3. rengia konkursų vietinių kelių ir gatvių remonto darbams atlikti medžiagą;
  4. rengia paraiškas gauti Kelių priežiūros ir plėtros finansavimo programos lėšas ir ataskaitas apie atliktus darbus teikia Lietuvos automobilių kelių direkcijai;
  5. administruoja Kelių priežiūros ir plėtros finansavimo programos lėšas;
  6. administruoja savivaldybės biudžeto lėšas, skirtas vietinių kelių ir gatvių priežiūrai bei remontui;
  7. kaupia normatyvinę ir įstatyminę medžiagą Kelių priežiūros ir plėtros finansavimo programos klausimais;
  8. pagal savo kompetenciją rengia mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų, savivaldybės tarybos sprendimų projektus;
  9. rengia statistines ataskaitas;
  10. priima interesantus, rengia atsakymus į pareiškimus ir skundus;
  11. dalyvauja Elektrėnų savivaldybės saugaus eismo komisijos darbe;
  12. rengia medžiagą ES struktūrinių fondų paramai gauti;
  13. rengia ES struktūrinių fondų lėšomis atliktų darbų aktus;
  14. ruošia medžiagą Statybos užbaigimo aktui pasirašyti;
  15. vykdo mero, mero pavaduotojo, administracijos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo ir Skyriaus vedėjo nurodymus ar vienkartinius pavedimus pagal kompetenciją.
Specialieji reikalavimai
 
   Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
  1. turėti aukštąjį universitetinį (ne žemesnį kaip magistro kvalifikacinis laipsnis) arba jam prilygintą išsilavinimą;
  2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, kelių ir gatvių priežiūrą, finansavimą;
  3. išmanyti Dokumentų rengimo ir Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
  4. gebėti atlikti teisės aktų ekspertizę, rengti išvadas;
  5. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, naudotis internetu, elektroniniu paštu, teksto redaktoriaus ir kitomis dokumentų paieškos sistemomis, duomenų bazėmis; 
  6. sugebėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
Paskutinis atnaujinimas: 2013-10-21 08:45:51
Elektrėnų meras

Kęstutis VaitukaitisElektrėnų savivaldybės meras
Naujienlaiškis
Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282901
Vasaris
    2020     

© Elektrėnų savivaldybė. Sprendimas: Idamas. Naudojama Smart Web sistema.